📚¡No te lo pierdas! Envío gratis en pedidos de + 18€ 📚
Siddartha se publicó un día como hoy hace 98 años. Gracias Hermann Hesse por este regalo que tanta paz de espíritu nos da.
Mossos Independentistes. 101 Comunicats. De La Dui A La Sentència 2017-2019

Detalles del libro

Crònica. Vet aquí els comunicats que van emetre els Mossos d?Esquadra entrela DUI el 2017 i la sentència del procés el 2019. Tots ells han estat extrets deles diferents xarxes socials i mitjans digitals que els han publicat.Durant aquesta última dècada, la remor del catalanisme i l?independentismeque ha impregnat la societat catalana també ha trobat el seu lloc al Cos id?aquesta manera han vist la llum ?Mossos per la República?, ?Mossos per laDemocràcia? i ?Col·lectiu Guilleries?.La recopilació que fa aquest llibre dels comunicats del col·lectiu el converteix enun manual divers i exhaustiu que posa de manifest l?existència en el si del cosd?una ànima crítica, democràtica i amb sentit d?Estat.Guilleries és un col·lectiu format per moss@s d'esquadra que neix el mes de setembre del 2017 en el marc d'una trobada en un poble del massís de les Guilleries, amb l'objectiu de defensar el Cos i la resta d'institucions catalanes de la repressió exercida per un estat espanyol en plena involució democràtica integrat per estructures de poder nostàlgiques del franquisme, generant alhora estats d'opinió i creant consciència nacional i republicana. Estem fermament convençuts que la millora de les condicions de vida de la ciutadania catalana i la garantia del ple exe4rcici de llurs drets i llibertats exigeix la creació en el menor temps possible d'un estat independent en forma de República, i a la consecució d'aquest objectiu volem aportar la nostra contribució. Guilleries no defallirà fons a l'assoliment d'aquesta fita col·lectiva que suposarà la fi de l'ocupació espanyola de la nostra pàtria que perdura des de fa més de 300 anys. Som-hi, ara és l'hora!!!

• Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN13 9782849742914
  • ISBN10 2849742910
  • Páginas 144
  • Año de Edición 2020
  • Idioma Catalán

Mossos Independentistes. 101 Comunicats. De La Dui A La Sentència 2017-2019

14,25€ 15,00€ -5%
Consulta disponibilidad
14,25€ 15,00€ -5%
Consulta disponibilidad

Nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad y darte un estimado de cuándo estaría listo.

Devolución gratis
¡Gracias por comprar en librerías reales!
  • Visa
  • Mastercard
  • Klarna
  • Bizum
  • American Express
  • Paypal
  • Google Pay
  • Apple Pay

Promocionales exclusivas, descuentos y novedades en nuestra newsletter

Habla con tu librera
¿Necesitas ayuda para encontrar un libro?
¿Quieres una recomendación personal?